Pensando em comprar um Cooktop

PENSANDO EM COMPRAR UM COOKTOP?

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  créditos de imagem: https://unsplash.com/pt-br/fotografias/panela-de-aco-inoxidavel-no-fogao-a-gas-branco-HWxCA3UfO5M PENSANDO EM COMPRAR UM COOKTOP? Cooktop a Gás vs. Cooktop de Indução: Qual a Melhor Escolha? Na hora de montar ou reformar a cozinha, a escolha do cooktop ideal pode gerar dúvidas. Entre os modelos disponíveis, os cooktops a gás e de indução se destacam por suas características distintas. Ambos possuem vantagens e desvantagens que devem ser analisadas conforme o perfil do usuário e o tamanho da família. Além disso, há comparações a serem feitas com o tradicional fogão a gás. Funcionamento Cooktop a Gás : Funciona com o uso de botijão de gás ou gás encanado. A chama aquece diretamente as panelas, semelhante ao funcionamento dos fogões convencionais. Cooktop de Indução : Utiliza um campo eletromagnético para aquecer as panelas diretamente, sem geração de calor no próprio cooktop. Requer panelas com fundo ferroso para funcionar. Vantagens e Desvantagens Cooktop ...

Glimpse Automated Terminal QQCTN On A Nightshift








automated_terminal_qqctn_on_a_nightshift#Navishttps://www.porttechnology.org/news/glimpse_




In a perusal in the enclosed article, we wonder when this important and effective autonomous technology will come to Brazil. Finally, when come, for sure will face a hard hindrances by the strong port labours unions as never seen before, even as enacted the former act 8.630/93 which was considered the milestone of new ports framework. 

Thereupon, this law was repealed by the new law 12.815/2013 that ruling the ports legal procedures still in force. According to this law, the OGMO, a kind of paraestatal company established by the government to manage the stevedoring services in port and on board of ships docked (longshoreman, tallyman, winchman, forklift and so on). 

Previously these tasks were performed by stevedores unions. A briefing example of container vessels operations nowadays(discharging and loading). Port operators must request to the OGMO the shoreman and tally team to work on board the vessel. This team is usually known as GANG, composed by 08 stevedores and 03 or 04 tallyman per bay/holds. (too much workmen on board) Hard times will come to set up this impending   autonomous technology and others needing breakthrough to the Brazilian ports. For sure many jobs shall be lost, but certainly will increase the efficiecy and cost effectiveness. We got to be ready.

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